5.11.2010

I Need Your Help !


Ich bin zur Zeit ziemlich unzufrieden mit meinen Haaren, ich brauch einfach was neues! Jdoch will ich sie auf keinen Fall kürzer. Neulich hab ich die Friese von Ellie Goulding gesehen & sie gefiel mir sehr gut .Ich kann mich echt nicht entscheiden ob ich sie mir so machen lassen soll oder nicht! 
Was sagt ihr dazu??

Im pretty pissed off by my hair, the last time! I just need something new, but I dont want them to be shorter! Recently I saw Ellie Goulding's hair & I loved them.Now I cant decide whether to get them cut like this or not! What do you think?



Kommentare:

Kate hat gesagt…

unbedingt!!!!
freundschafts-rasier- friese

sinafantastic hat gesagt…

YAAAAY xx

amy bennett hat gesagt…

i love Ellie Gouldings hair!
from your picture, it doesnt look that different. but if you want to do it then go for it. it'll grow back again after all.

Linda hat gesagt…

Ellie Goulding is the best!!!!